Tuesday, December 12, 2006

My Favourite Boots

Sonunda bu botları aldım. Geçen hafta iş için Londra'yadaydım. Daha önceki gidişlerimde de bu botun başka renkte ve desende olanlarını görmüştüm ve bayılmıştım. Fakat bir şekilde basiretim bağlanmıştı, abuk subuk şeylere para harcadığım için bu botları almaktan vazgeçmiştim. Sonra da Türkiye'ye döndüğümde içime dert edip kafamı taşlara vurmuştum. Bu sefer gayet kararlı bir şekilde dükkana gittim. Ya sevgili botlarımı bulamazsam diye de korkuyordum tabi içten içe. Neyse ki buldum, hem de geçen sefer gördüklerimden daha sevimli bir deseni var bunların. Üstünde baykuşlar, çiçekler ve kuşlar var. Tam bir kız botu. Çok mutluyum. Yihhuu!

2 comments:

Anonymous said...

merhaba botlara bayıldımmm... güle güle kullanın... sakıncası yoksa aldığınız yeri öğrenebilir miyim? :$

Elif İzbırak Yavuz said...

Bu botlari alali baya zaman oldu ama yanlis hatirlamiyorsam Londra'da Covent Garden yakinlarindaki The Office magazasindan almistim. Asagi yukari her sezon bu botlarin benzerleri oluyor magazada, ama desenleri degisiyor.