Tuesday, November 21, 2006

Yılbaşı Geliyor

Birkaç gündür bir çizgi filmi düşünüp duruyorum. Çocukken sık sık izlediğim Walt Disney klasiklerinden biri bu. Kahramanlarımız Mickey ve Pluto kendilerine bir yılbaşı ağacı bulmak için ormana giderler. Kestikleri ağacı eve götürürken yanlarında iki davetsiz misafir de getirdiklerinin farkında değillerdir. Chip ve Dale ağaçla birlikte eve teşrif ederler. Mickey ve Pluto çam ağacını güzelce süslerler, ağaç Chip ve Dale için bir nevi eğlence parkı haline gelir. Toplarla, ışıklarla oynarken ortalığı darma duman ederler. Pluto sincaplari Mickey'ye ispiyonlamaya çalışır, ama Chip ve Dale her seferinde saklanıp Pluto'yu 'delirmiş köpek' konumuna düşürürler. Zavallı köpecik Mickey'ye derdini bir türlü anlatamaz. Neyse bu çizgi filmi belki bulabilirim diye YouTube'a girdim. YouTube hakikaten de nefis birşey, herkesin zevkine göre yayın akışını belirleyebileceği bir televizyon bir nevi. Çizgi filmi hiç zorluk çekmeden buldum. Keyifle izledim, çocukluğuma döndüm.

No comments: