Monday, June 25, 2007

Sinir Bozucu Şarkılar

Pink Martini'nin Sympathique isimli albümünü dinlememiştim. Bu sabah albümü dinlerken bir de baktım Que Sera Sera da var albümde. Allahım bu ne kadar korkunç bir şarkı, niye böyle bir şarkı var???

Buradan yola çıkarak en gıcık olduğum şarkıların listesini yapmaya karar verdim, aklıma yenileri geldikçe ekleyeceğim. Sizin de gıcık olduğunuz şarkılar varsa bana yazın, bir sinerji yaratalım :)
1. Que Sera Sera- bütün yorumları
2. My Heart Will Go On - Celine Dion
3. Knife - Rockwell (Knife Cuts Like a Knife ... diye bir nakaratı vardır)
4. Still Loving You - Scorpions
5. I'd Do Anything For Love - Meatloaf (abicim bir kere grubun adına bakar mısınız?)

Devamı gelecek.

1 comment:

Anonymous said...

Elifcim,
Sen bir de Sevtap Parman'ın "que sera sera" yorumunu dinle http://www.youtube.com/watch?v=ZU-Bj9J37sI bence müzikten soğuyucaksın:)
Ben de bir sinir bozucu sarkı söyleyeceğim.Charles Aznavour-Emmenez moi.Jean-Marc Vallee'in C.R.A.Z.Y adlı filminde bu şarkıyla çok eğlenceli bir şekilde dalga geçilmektedir.Tavsiye ederim cok güzel film.
AYÇA