Thursday, June 28, 2007

Çiçek Kız

Allahım yaşasın! Uzun zamandır bu çizgi filmin ne olduğunu hatırlamaya çalışıyordum. Bugün şans eseri YouTube'da ne olduğunu buldum. Doğru ya bu çizgi filmin adı Çiçek Kız'dı. Çizgi filmden aklımda kalan tek şey kahramanımızın çiçek şeklinde bir kolyesi olduğu ve bu kolyeyi tutup havaya kaldırdığında kolyeden gökyüzüne ışıklar saçıldığıydı. Tabi yarım yamalak hatırladıklarım da tam doğru değilmiş. Nerden mi öğrendim? Süper bir Türk sitesinden: anime.gen.tr

Bu sitedeki özeti okuyunca taşlar yerine oturmaya başladı. Evet Çiçek Kız'ın bir çiçek anahtarı vardı ve yedi renkli çiçeği arıyordu. Ne kadar büyülü :)

Tabi iş Çiçek Kız'la kalmadı, Şeker Kız Candy, Georgie, Arı Maya ve bilimum sevdiğim çizgi filmlerin fragmanlarını izledim, mutlu oldum, nostalji yaptım ve müthiş bir maymunlukla hepsinin videolarını bloguma koyduuuum. Keyifle izlemenizi diliyorum.

No comments: