Wednesday, March 21, 2007

Sevdiğim Albüm Kapakları

Yıllardır gerçekleştiremediğim bir projem var. Sevdiğim albüm kapaklarını plakaların üzerine bastırıp bir duvarı bu resimlerle donatma projesi. Bir türlü el atamadığım bir şeydir bu. Bu fikrin ilhamı da Ankara'da yaklaşık 10-11 sene önce açılmış olan Cult isimli barın duvarlarından alınmıştır. Belki gidenleriniz vardır. Cult bana göre Ankara'nın en güzel barı idi. Hem müzikleri çok iyiydi hem de mekanın dekorasyonu pek güzeldi. Piknik masalarına benzeyen masaları ve sıraları vardı. Akşamüstleri oturup birşeyler atıştırıp bira içmek için birebirdi. Gecenin ilerleyen saatlerinde de masalar toplanır ve millet dansetmeye başlardı. Cult'ın duvarlarında enfes albüm kapakları asılıydı. Yıllar sonra Cult'ın işletmecilerinden birinin yakın bir arkadaşı ile tanıştığımda bana bu resimlerin fena halde aşırıldığını ve bu yüzden resimleri duvara sabitlediklerini anlatmıştı.

Neyse nerden nereye geldim. Düşündüm ki madem projemi bir türlü gerçekleştiremiyorum bari bloguma koyayım bu resimleri.

Hoşuma giden albüm kapakları gördükçe bu yazıya ekleyeceğim.


No comments: