Friday, January 26, 2007

Kışı Özlemek

Geçtiğimiz sene keşfettiğim en güzel web sitesi etsy idi. Bu sitede dünyanın dört bir yanından elde yapılmış eşyalar satılıyor. O kadar orjinal ve güzel şeyler var ki anlatamam. Sevdiklerinize farklı ve bir eşi daha olmayan birşey hediye etmek istiyorsanız bu siteye bakmanızı tavsiye ederim.

Site kullanıcıları sahip olmak istedikleri, beğendikleri nesneleri seçerek çeşitli listeler oluşturuyorlar. Bu listeler sitede listelenen yüzbinlerce ürün arasından ilginç şeyler bulabimek isteyenler için oldukça yardımcı oluyor. İşten ben de en sonunda bir liste yapabildim. Yapabildim diyorum çünkü siteye eklenebilecek liste sayısı 101 ile sınırlı. Her bir liste 2 gün içinde süresini dolduruyor ve siteden çıkıyor. Yani yeni bir liste ekleyebilmek için eski bir listenin süresinin dolmasını beklemek gerekiyor. Liste yapmak isteyen yüzlerce kullanıcı olduğunu düşünürsek bir liste ekleyebilmek oldukça güç oluyor. Her neyse işte benim listem :)


Bu sene bir türlü kış gelmediği için bana kışı hatırlatan nesneleri seçtim. Uzun süren kışlardan hiç hoşlanmazdım, fakat bu sene karı, buzu, soğuk havayı, beyazı ne kadar özledim anlatamam. Umarım böyle bir kış yaşayabiliriz.

No comments: